بایگانی آبان ۱۳۹۴ :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

زلفعلی پنجاه و دو ساله ، در روستای باباشیخعلی ، شهره ی آفاق بود . آفاق روستا چنان بسته بود که شهرت جهانگیر چون مرگ و خواب نصیب همه می شد . ملت رشید باباشیخعلی بیست وپنج خانوار بیشتر نبود و دلباختگان شهرت می توانستند در این عرصه ی تنگ بی رنج ومحنت به اوج آرزو برسند . بی بی شهر بانو مادر زلفعلی در نود و هشت سال عمر فقط یک بار تا روستای بیسگون سفر کرد . آن وقت چهل سال داشت . در نُه سالگی به خانه ی شوهر رفته بود . ملای دوره گرد می گفت : « خوشا به حال پدری که دختر در خانه اش رنگ نبیند .  حضرت زهرا علیها السلام نَُه ساله به خانه ی امام رفت . شیعه ی خالص باید از جده ی سادات تقلید کند . پیغمبر صلوات الله علیه فرمود : « زمین زیر پای عزب می نالد و نفرین می کند.»
  • حرف دل !...

پسر جوان : سلام حاج آقا ، ببخشید مزاحم شدم  می‌شه یه سؤال خاص بپرسم؟

حاج آقا : سلام عزیزم ، بپرس

پسر جوان : دوست دختر اشکال داره؟

حاج آقا : نه خیلی هم خوبه ، اگه دختر خوبی سراغ داری از دستش نده

  • حرف دل !...

ما تو عصری زندگی میکنیم که رسانه ها و مردم زیبایی خارجی رو میپسندند. بعضی ها برای این که با مد پیش برند کلی آرایش میکنند و هزینه های هنگفتی رو متحمل میشند تا به روز باشند. چرا باید برای مورد پسند جامعه بودن ماسک بزنیم و خودمون رو با همه ی چیزهایی که مارو خاص میکنند زیرش پنهون کنیم؟

  • حرف دل !...


  • حرف دل !...
  • حرف دل !...
  • حرف دل !...
  • حرف دل !...

گردان پشت میدون مین زمین گیر شد.
چند نفر رفتن معبر باز کنن؛
۱۵ساله بود.

چند قدم که رفت،
برگشت.
گفتند ترسیده…

پوتین هاشو داد به یکی از بچه ها و گفت:
تازه از گردان گرفتم، حیفه! بیت الماله!

و پا برهنه رفت…

  • حرف دل !...