که ناگه یک کبوتر … :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

دل بر سر کوی آشنا آوردم          بر درگه او دست دعا آوردم

آهوی رمیده ام کز بهر امید          رو بر حرم قدس رضا (ع) آوردم


نائب الزیاره همه دوستان عزیز در مشهدالرضا (ع)

دریافت



رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم
فرمود :
«به زودی پاره‌ی تن من در خراسان مدفون خواهد شد. هر غمزده ای او را زیارت کند ، خداوند اندوه و سختی او را برطرف می‌کند و هر گناهکاری به زیارتش برود ، خداوند گناهانش را می‌آمرزد.»


و نیز خود حضرت رضا علیه السلام فرمود : «هر کس مرا در این شهر غریب زیارت کند، من در سه جا در روز قیامت نزد او خواهم آمد و او را از ترس رهائی می‌بخشم: وقتی نامه‌های اعمال را به دستش می‌دهند؛ هنگام عبور از صراط؛ و هنگامی که اعمال را در ترازوی اعمال قرار می‌دهند.»


و نیز حضرت امام محمد جواد علیه السلام فرمود : «هر کس قبر پدرم را در طوس زیارت کند، خداوند گناه آینده و گذشته اش را می آمرزد و در روز قیامت، در مقابل منبر رسول خدا برای او منبری می گذارند و او همچنان روی آن منبر است تا حساب مردم تمام شود و به هیچ وجه سختی حساب را نمی‌چشد.»
«هر کس به زیارت پدرم برود و در راه، از باران یا سرما و گرما آزار ببیند، خداوند بدنش را بر آتش جهنم حرام می فرماید.»
«در بین دو کوه طوس زمینی است که از بهشت برداشته شده. هر کس در آن داخل شود در روز قیامت از آتش در امان است.»

ــــــــــ

بچه محله امام رضا(ع)                                                                            منبع

  • حرف دل !...

نظرات (۳۱)

چشم چشم دو ابرو، خوشگلیه بابام کو؟
حتی توی صورتش، نمونده یک تار مو

گوش گوش دو تا گوش، بابام هی میره از هوش
تا که به هوش میادش، میگه دخترکم کوش

دست دست دو تا دست، همون که سربند می بست
حالا دستای بابا، یکیش رفته یکیش هست

بابام خیلی زرنگه، با این که پاش میلنگه
هیچکی خبرنداره، توساق پاش فشنگه

چوب چوب یه گردن، بهش پلاک میبندن
یه عده بی معرفت، به بابا جون میخندن

یه بابای مهربون، از جنس هفت آسمون
فدات بشم الهی، همیشه پیشم بمون

بابام یه ساربونه، تاب نیاورد بمونه
من و گذاشت و پر زد، خسته از این زمونه

بابام چه عاشقونه، پرید از آشیونه
بابای مهربونم، پیش خدا مهمونه
...
تقدیم به تمام فرزندان شهدا و جانبازان
شهیدان را یاد کنیم حتی با ذکر یک صلوات...
  • سیدمحسن علوی
  • سلام
    ممنون از حضورتون
    بیشتر بیایید..
  • داف شهریوری
  • خیلی مسخره ای دیگه وبم نیا
    اللهم ارزقنی زیارت امام رضا«ع»
    سلام
    التماس دعا ظهور
    زیارتتون قبووووووووووول...
    من هم دلم داره پر میزنه
    ولی وقتی آقا لایق ندونن مگه میشه کاری کرد؟! :(
    نه قاره ای که به کشف سواحلت برسم
    نه قایقم که به هر موج تا دلت برسم
    نه یوسفی که به عطر تو پیرهن بدرم
    چو گریه های زلیخا مقابلت برسم
    نه آسیه و نه مریم نمی شوم هرگز
    نه هاجری که به صحرا به منزلت برسم
    به زنگ خام شترها نمی شوم آرام
    مگر به قافله ای از قبایلت برسم
    کتیبه ام و دلم تکه تکه دلتنگ است
    چگونه می شود آیا به حاصلت برسم
    جهان من غزلی با مساحت بغض است
    نه کاشفم که به حل المسائلت برسم
    چقدر دور شدی از من همیشه گناه
    چقدر فاصله دارم به منزلت برسم
    اندیشه ام از تو سبز و آباد شده
    از جهل وغم این فکرتم آزاد شده
    در مکتب پاک و شاد استاد ببین
    غم رفته زجانم ودلم شاد شده
    سلام خسته نباشید.بنده شمارابا افتخار لینک کردم .
    سلام
    زیارت قبول...
    همین روایاتی که از قول رسول خدا، امام رضا و امام جواد نقل کردید رو میگم!
    اینارو از کدوم کتاب و با کدوم سند دارید نقل می کنید!؟
    پاسخ:
    حدیث اول :
    بحارالانوار، ج 49، ص 33 و 34، ح 10و 12 و 13.
    حدیث دوم :
    عیون اخبار الرضا، ج 2، ص 257- 259
    حدیث سوم :
    بحارالانوار، ج 49، ص 36، ح 20 و 22
    حدیث چهارم :
    بحارالانوار، ج 49، ص 37، ح 24
    حدیث پنجم :
    عیون اخبار الرضا، ج 2، ص 256
    آقا دعامون کنید.

    به وبلاگ ما هم سر بزنید.
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • شعری از حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (حفظه الله)

    بر در دوست به امید پناه آمده ایم
    همره خیل غم و حسرت و آه آمده ایم
    چون ندیدیم پناهى به همه مُلک جهان
    لاجرم سوى رضا بهر پناه آمده ایم
    از بیابان خطرخیز دیار ظلمات
    تا به سرچشمه نور این همه راه آمده ایم
    بهر دیدار چو بودیم تهى از حسنات
    بر درش توبه کنان غرق گناه آمده ایم
    چون نبودیم در این لشکر زوّار «امیر»
    لاجرم جزء سیاهىّ سپاه آمده ایم
    ما نداریم به جز «کوى رضا» بارگهى
    به سر کوى تو با عشق و رضا آمده ایم
    دست ما گیر و به مقصد برسان اى مولا!
    لنگ لنگان به تعب نیمه راه آمده ایم!
    تو در این مصر عزیزى و گدایانى چند
    به تمنا به در خانه شاه آمده ایم
    هر طرف کوس «فنا» مى زند آهنگ رحیل
    ما به درگاه رضا بهر «بقا» آمده ایم
    «ناصرم» خادم درگاه توأم اى محبوب
    بینوائیم پى برگ و نوا آمده ایم
    (زیارت قبول باشه)
    سلام مطالب وبلاگتون واقعا عالیه هرکدومش یه درسه
    موفق باشید
    التماس دعا
    سند و مدرک این روایات کجاست!؟
    اصلاً سند و مدرکی هم داره!؟
    طبق معمول این حرف ها، جزء بدیهیاته دیگه، مگه نه!؟
    پاسخ:
    حدیث اول :
    بحارالانوار، ج 49، ص 33 و 34، ح 10و 12 و 13.
    حدیث دوم :
    عیون اخبار الرضا، ج 2، ص 257- 259
    حدیث سوم :
    بحارالانوار، ج 49، ص 36، ح 20 و 22
    حدیث چهارم :
    بحارالانوار، ج 49، ص 37، ح 24
    حدیث پنجم :
    عیون اخبار الرضا، ج 2، ص 256
    سلام
    زیارتتون قبول
  • آلــــــو نــــــک . . .
  • گـــــــــــــــناه یـــــــــعـــــــــــــــــــنی . . .

    Www.Aloonak.Blog.Ir

    منتــــــــــــــــــــــظــــــــریم . . .

    یا علی (ع)
    رفتگر جوان "عاشق" شده بود ...
    جرآت گفتنش را نداشت ...
    هیچکس هم نمی دانست چرا

    * کوچه دخترک *

    از همه جا تمیزتر است ... !!!
    آرزوهایت را کنار نگذار ...
    "دنیا"
    بالاخره مجبور است
    با دلت کنار بیاید ...!!!
  • محدثه انصاری
  • دل خراب و خسته ام
    آقا پناهم میشوی؟؟

    مانا باشید.
    و کســی می گــــــوید:
    ســــر خود بالا کــــــن؛
    بـــه بلنــــــــدا بنگـــــــر؛
    بـــه بلنـــــــدای عظیــــــم؛
    بـــه افـــــق هــــــای پر از نـــور امیـــــــد...
    و خـــــودت خـــــــواهـــــــی دیـــــــــد؛
    و خـــــــودت خــــــواهــــــی یافـــــت؛
    خانـــه دوست کجاست...
    خانـــه دوســت در آن عرش خـــــــــــداســت....
    خانـــه دوســت در آن قلــــب پـر از نــور خـــــــداست؛
    و فقــــــــط دوســـت خــــــــــــداســت.
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • ..........
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • آشناترین غریب امام رضاع به نقل از جد بزرگوارشان می فرماید که خداوند عز و جل فرمود: «کسی که سخنانم را با اندیشه خود توضیح دهد ایمان به من ندارد، و کسی که مرا به آفریده هایم تشبیه نماید، مرا نشناخته است و کسی که قیاس را در دینم به کار گیرد، بر دین من نمی باشد.»
    "بحار، ج۳، ص"۲۹۱
    برای همه خوب باش
    آنکه فهمید، همیشه کنارت خواهد بود
    و آنکس که نفهمید، روزی دلش برای خوبیهایت تنگ میشود
    میشه دل منم گره بزنی به پنجره فولاد؟؟؟
    سلام علیکم...
    اللهم عجل لولیک الفرج...
    تکلیف اول..........
    عاقبتتون بخیر.
    هرجا سوال شد که دلت در کجا خوش است ... بی اختیار بر دهنم مشهد الرضاست
    التماس دعا..
    ترجیح میدهم در خیابان راه بروم و به فکر خدا باشم تا اینکه در مسجد باشم و به

    فکر کفش هایم...
    ...................................................................................
    التماس دعا ..سلاممو به اقا برسون حتما بهش بگو ........
    به مجنون گفتم و سلامی دیگر!
    وبلاگ تک سفر مجددا شروع به کار کرد.
    آخ...
    التماس دعا
  • فدائی یوسف فاطمه(عج)
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام علیکم
    با دیدن عکس ناگاه دل پرواز می کند و بی اختیار ندایی در وجود زمزمه می شود که :السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی...
    تمام دلخوشیمان بعد زیارت... پاسخ زیارتیست که امام رئوف قولش را داده ...
    و چه زیبا پاسخیست ...
    التماس دعای فرج
    سلام.التماس دعا
    غروب روز دل‌گیری دلم غرق پریشانی
    هوا هم مثل چشمم سرخ بود و خیس و بارانی

    من و دل تنگی و قربت، دلی غرق پریشانی
    نمی‌دانستم از کی آمدم بیرون کجا هستم

    نمی‌شد پیش این مردم نشست و درد دل کرد
    نمی‌شد قفل درها را شکست و درد دل کرد

    که ناگه آمد از نزدیکی‌ام آوای زیبای دل انگیزی
    که گویی بند بر این رشته‌های پاره می‌زد
    تو گویی که خدا از عرش بهر هر کسی که گشته آواره می‌زد و یا از بهر هر بیچاره‌ای می‌زد

    نمی‌دانستم از کی آمدم بیرون کجا هستم دلم پر غم
    که ناگه دیدم آنجا را ز بس که غرق غم بودم چگونه نزدیک حرم بودم
    و نزدیک اذان بود و آوای دل انگیزی که گویی حق، از عرش بهر مردم بیچاره می‌زد
    اذان بود و حرم نقاره می‌زد…

    دلم طاقت نیاورد ایستادم، به روی سنگ فرش صحن افتادم
    صدا دادم سلام ای ضامن آهو
    ببین بیچاره‌ام آقا برس بر داد من آقا که من بیچاره‌ام آقا

    که ناگه یک کبوتر با صدای بال‌های خود سکوتم را شکست
    کبوتر ناز و سرمست، کنار حوض آن صحن حرم بنشست
    کبوتر تشنه بود آب و می‌خورد، دل من بین سینه تاب می‌خورد

    صدایش کردم و گفتم کبوتر خوش به حالت
    چه جایی می‌زنی پر خوش به حالت

    دلم می خواست آقا مثل تو اینجا به من هم لانه می‌داد
    خودش با دست‌های مهربانش به من هم دانه می‌داد

    دلم می‌خواست من هم مثل تو پرواز می‌کردم
    به روی گنبد زردش پرم را باز می‌کردم
    و یا با بال‌هایم پرچم سبز حرم را ناز می‌کردم

    کبوتر دارم از تو یک سوالی
    کبوتر راستی جایی جز این صحن و سرا رفتی؟
    اگر رفتی بگو که تا کجا رفتی؟

    چه می‌دانی که دردم چیست، اصلاً تا به حالا تو به عمرت کربلا رفتی؟
    کبوتر از سر شب تاکنون در فکر آنجایم
    اگر چه جان ندادم چون که من هم پیش آقایم
    کبوتر، تویی که لانه‌ات بر عرض دنیاست
    تویی که صاحبت فرزند زهراست
    برو پیشش بگو آقا گدایت بی‌قرار است
    از آن روزی که رفته کربلا چشم انتظار است

    برو پیشش بگو آقا گدایت سخت اندر شور و شین است
    برو پیشش بگو آقا گدایت سخت دل تنگ حسین است
    گویند زیارت تو حج فقراست؛

    بر گنبد و بارگاهت از دور سلام ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">