هاشمی رفسنجانی و شیخ نمر باقر النمر + نامه به پادشاه عربستان :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی
بارها ادعا کرده‌اید که ارتباط خوب و عمیق و نزدیک شما و عرب‌های سعودی باعث شده است که بتوانید امتیازاتی بگیرید در حد اینکه اجازه بدهند شما و خانواده محترمتان از باغ فدک بازدید کنید یا بازدید از قبرستان بقیع را که مدتی تعطیل شده بود مجدداً برای زائران مشتاق ایرانی برقرار کنند و … ما از این همه تلاش شما و نتایج خوب در برقراری روابط نزدیک با سران حجاز تشکر و قدردانی می‌کنیم. ان شاء الله در همه باغها به روی شما و خانواده شما باز باشد که بتوانید با سران سعودی در آنجا قدم بزنید و در قبرستان بقیع هم برای مردم ما باز باشد که آنجا به حضرات موالیانمان عرض ادب کنیم.

اما جسارتاً همان طور که احتمالاً شاید در جریان باشید دو سه روزی است که بیدادگاه رژیم حاکم بر حجاز، حکم اعدام یکی از بزرگترین علمای شیعه آن دیار آیت الله شیخ نمر باقر النمر را تنها به جرم مقاومتش بر دینداری و بیداری صادر کرده است.

احتمال نمی‌دهید یک اخم مختصر و یا اعتراضی در حد و اندازه «عربستان بَد بَد بَد» ِ شما یا جناب آقای رئیس جمهور حقوقدان! که در آن سفر تصادفاً همراه شما بوده است، شاید باعث شود که این حکم ظالمانه تأخیر افتد و ما هم باور کنیم که اینهمه جلز و ولز کردن برای روابط عمیق با عربستان و درخواست و تقاضای مکرر برای حضور شما و خاندان رفسنجانی به آنجا فایده ای هم برای اسلام و مسلمین داشته است و فقط در حد ورود به باغ نیست؟!

زیاده جسارت است..

تقی دژاکام

منبع

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی ، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این پیام، با تأکید بر حساس بودن شرایط کنونی منطقه و جهان اسلام، نوشت: تفکر وحدت و تحکیم فرق اسلامی، مسلمانان را از این شرایط نجات می‌دهد.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در بخشی از این پیام خطاب به پادشاه عربستان آورده است: انتظار می‌رود در این برهه که فتنه‌ها کیان امت اسلامی را نشانه گرفته، عدم اجرای حکم آیت‌الله شیخ نمر باقر النمر، تفرقه‌افکنان را مأیوس ‌کند و باعث تعامل و حل مشکلات جهان اسلام ‌شود.

ایشان با یادآوری جایگاه روحیه تسامح در اسلام و تأثیر محبت در پیوند قلوب تأکید کرد: مسلمانان اتخاذ چنین تصمیمی را از جناب‌عالی انتظار دارند.

  • حرف دل !...

نظرات (۳)

ای خدا!!!!!!!!!!!!!!
ترو خدا مسایل سیاسی کشور را اینقدر بهم ریخته جلوه نکنید.
شاید برای بعضی از انسان ها این مسایل بصیرت افزا باشه
ولی باید در نظر داشت برای بعضی دیگر این حرف ها ایجاد نا امنی
و حتی برای بعضی ایجاد فرصت هرج و مرج میکنه.
انسان عاقل به امید در آوردن تومور از سر یه شخص
کارد را درون سرش نمیکنه!

عالی بود .. پوزشو زدین. ..مرحبا ....
  • سلام بصیر
  • سلام بصیر

    مرحبا اخوی
    قلم شما نویسا باد!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">