دعای شهید صیاد شیرازی در قنوت نمازش :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

دوستش می گفت:
«ما که توی نماز قنوت می گیریم، از خدا می خواهیم که خیر دنیا و آخرت را به ما اعطا کند و یا هر حاجت دیگری که برای خودمان باشد.
اما «صیاد» توی قنوتش هیچ چیزی برای خودش نمی خواست.
بارها می شنیدم که می گفت « اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای »
بلند هم می گفت ، از ته دل.»
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
ارحم‌‌الراحمین ، رب‌العالمین و صلی‌الله علی محمد و اله‌ الطاهرین ، انالله و اناالیه راجعون.
 
هذا ما وعدنا الله و رسوله و صدق‌الله و رسوله. اللهم زدنا ایماناً و ارحمنا. اشهد ان لااله‌الا الله وحده لا شریک له و أن محمّداً عبده و رسوله ارسله بالهدی و دین‌الحق و ان الصدیقة‌ الطاهره فاطمه‌الزهرا، سیده نسا العالمین و أن علیاً أمیرالمؤمنین و الحسن و الحسین و علی‌بن‌الحسین و محمّد‌بن‌علی و جعفربن‌محمّد و موسی‌بن‌جعفر و علی‌بن‌موسی و محمّد‌بن‌علی و علی‌بن‌محمّد و الحسن‌بن‌علی و الحجه‌القائم‌المنتظر صلوات‌الله و سلامه علیهم ائمتی و سادتی و موالی بهم اتولی و من اعدائهم اتبر و أن‌الموت و النشور حق و الساعة آتیة لاریب فیها و أن‌الجنة و النار حق. اللهم أدخلنا جنتک برحمتک و جنّبنا و احفظنا من عذابک بلطفک و احسانک یا لطیفاً بعباده یا أرحم الراحمین.
 
خداوندا!
این تو هستی که قلبم را مالامال از عشق به راهت، اسلامت، نظامت و ولایتت قرار دادی.
خدایا!
تو خود می‌دانی که همواره آماده بوده‌ام آنچه را که تو خود به من دادی، در راه عشقی که به راهت دارم، نثار کنم. اگر این نبود، آن هم خواست تو بود.
 
پروردگارا!
رفتن در دست تو است؛ من نمی‌دانم چه موقع خواهم رفت ولی می‌دانم که از تو باید بخواهم مرا در رکاب امام زمانم قرار دهی و آن قدر با دشمنان قسم‌خورده‌ات بجنگم تا به فیض شهادت برسم.
 
از پدر و مادرم که حق بزرگی بر گردنم دارند، می‌خواهم که مرا ببخشند؛ من نیز همواره برایشان دعا کرده‌ام که عاقبت به خیر شوند. از همسر گرامی و فداکار و فرزندانم می‌خواهم که مرا ببخشند که کمتر توانسته‌ام به آنها برسم و بیشتر می‌خواهم وقف راهی باشم که خداوند متعال به امت زمان ما عطا فرموده است.
 
آنچه از دنیا برایم باقی می‌ماند، حق است که در اختیار همسرم قرار گیرد. از همه آنهایی که از من بد دیده‌اند، می‌خواهم که مرا به بزرگی خودشان ببخشند و بالاخره از مردان مخلص خودم به ویژه حاج آقا امیر رنجبر نیکدل، استدعا دارم در غیاب من به امور حساب و کتاب من برسند و با برادران دیگر چون جناب سرهنگ حاج آقا آذریون و تیمسار حاج آقا آراسته در این باب، تشریک مساعی نمایند.
 
خداوندا! ولی امرت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را تا ظهور حضرت مهدی (عج) زنده، پاینده و موفق بدار. آمین یا رب العالمین.
درج مطلب در نقل قول
  • حرف دل !...

نظرات (۷)

اللهم عجل لولیک الفرج
سلام علیکم،خداقوت
دهه فجر گرامی باد
پست واقعا زیبایی بود
اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای
موفق باشید
یاعلی
دعایی که پیامبر اکرم (ص)  آن را بسیار می خواندند:

« إلهی لا تَرُدّنی فی سُوءٍ إستَنقَذتَنی منه أبداً »

« إلهی لا تَسلُبنی صالِحَ ما أنعَمتَ به علَیَّ أبداً »

« إلهی لا تَکِلنی إلی نَفسی طَرفَة عَینٍ أبداً »
  • http://naghleghol.ir/
  • باسلام مطلب شما در سایت نقل قول انتشار یافت

     برای نشر سریعتر مطالب خود بما پیوندید.و مطالب خود را از طریق ورود به سایت و انتخاب گزینه ارسال مطالب برای ما ارسال کنید

    باتشکر نقل قول

    سلام
    بروزم با بیانیه شماره 1
    یا علی
  • مهدی رنجوری
  • با سلام و عرض ادب

    عراق هیچ موقع ارام نخواهد بود چون طی هشت سال به مملکت ایران حمله نمودند. چقدر زخمی و کشته دادیم. اسرای ما را به فجبع ترین شکل شکنجه می دادند حتی وقتی که اسرا را برای اولین بار در عراق گردانیدند مردم هر چه آشغال را می دیدند بر سر این آزادمردان می ریختند. یکی دیگر از عوامل سقوط عراق توسط تکفیری های وحشی، عدم تسلیح عشایر توسط نوری مالکی بود. تنها در نجف اشرف و کربلا است که مردم رنگ امنیت را به چشم می بینند، که آن هم به برکت وجود امامان و حضور افراد بی ادعای سپاه پاسداران می باشد. تجاوز و وحشگیری در خوی ایرانی ها نمی باشد. جانم فدای ایران

  • آرمان بدیعی
  • مهدی رنجوری
  • با سلام و عرض ادب

    براستی که شهید بزرگوار صیاد شیرازی اسوه تقوا و جوانمردی بود. بزرگی و شجاعت او را در شکستن حصر خرمشهر و طراحی و مبارزه با منافقین جنایتکار را از یاد نخواهیم برد. هشت سال دفاع از ناموس و خاک وطن توسط همین مردان دلاور و غیرتمند انجام پذیرفت. هیچ موقع عراق آرام نخواهد شد چه در زمان پیامبران و چه در زمان امامان و چه در حال. جانم فدای ایران

    پاسخ:
    هیچ موقع عراق آرام نخواهد شد چه در زمان پیامبران و چه در زمان امامان و چه در حال
    ؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">