از برخی بپرسید زمان جنگ کجا بودند ...؟! :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات
  • حرف دل !...

نظرات (۱۰)

چه عکس غم انگیزی...
  • سید محمود موسوی اناری
  • اولین بار چشمم به این صفحه خورد دنبال چنین جایی میگردم از آنجایی که وارد نیستم نمیدانم اگر نظر یا مطلبی بدهم ارسال میشه یا خیر چون مدعی هستم هیچ ایرانی به اندازه من دوست وهم کلاسی شهید نداره یک سینه پر از درد و خاطره از همکلاسی های شهیدم دارم دلم میخواد خاطراتشون تعریف کنم جوانان خودشون مقایسه کنند آنوقت انسان بودن معرفت جوانمردی را یاد بگیر ند امید دارم ارسال بشه 
  • سید محمود موسوی اناری
  • اولین بار چشمم به این صفحه خورد دنبال چنین جایی میگردم از آنجایی که وارد نیستم نمیدانم اگر نظر یا مطلبی بدهم ارسال میشه یا خیر چون مدعی هستم هیچ ایرانی به اندازه من دوست وهم کلاسی شهید نداره یک سینه پر از درد و خاطره از همکلاسی های شهیدم دارم دلم میخواد خاطراتشون تعریف کنم جوانان خودشون مقایسه کنند آنوقت انسان بودن معرفت جوانمردی را یاد بگیر ند امید دارم ارسال بشه 
    همان جایی که شما هستید در زمان جنگ الان
    حالا اون هایی که از جنگ برگشتن مثلا چی چی زدن و کی ها را کشتن و بردن و خفه کردن
    پاسخ:
    سلام
    متوجه منظورتون نشدم ...
    سلام  این عموی عزیز که معلومه کجا بوده ...باید زیرش یه تصویر بی درد مردم رو می ذاشتی تا اونا جواب بدن کجا بودن گمانم 
    وای خدای من..

  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • الله اکبر!!

    مرد آمده بود چیزی بگوید

    سرفه امانش نداده بود

    چه می‌توانست بگوید

    وقتی تمامِ فهمِ یک شهر از جانباز

    سهمیه دانشگاه است

    وبعد از شهادت،شاید اسم یک کوچه...!!!

    ):
    اوه! پوکه تمام داروهایی که تا الان استفاده کرده نگه داشته!!!
    مطمئناً از سر تفریح این کارو نکرده!
    منو یاد پوکه ها فشنگ میندازه! جنگشون،جنگمون، هنوز ادامه داره...
    پاسخ:
    اونایی هم که تو صندوق هستند پوکه اند؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">