خواهر زیبایم! از این که خودت را در اختیارم میگذاری،سپاسگذارم! :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

خواهرم!

نمیدانم چگونه و از چه راهی از شما تشکر کنم!

اصلا زبانم و دست هایم و تمام وجودم در مقابل کاری که برای من میکنی ناتوان است که شکر بجای بیاورد ...

خواهرم!

من درخیابان همان پسری هستم که وقتی تو را میبیند دست و پایش را گم میکند!

وقتی باتو بخواهد هم صحبت شود عرق شرم و خجالت تمام بدنش را خیس میکند!

من همان پسری هستم که جرات معاشرت و هم کلامی را با تو ندارد!

همان پسری که با ترس خاصی به لباس هایت یک نگاه زیر چشمی میکند!

من آن پسری نیستم که در سر چهار راه به هرزگی مشغول است ، چرا که از آبرویش در نزد دوستان و همسایگان میترسد!

من آن پسری هستم که در دانشگاه خودش را پاک جلوه میدهد ولی ...

خواهرم!

از این که با کارهایت در فضای مجازی ، کار مرا و امثال مرا راحت تر کردی سپاس گذارم!

از این که عکس هایت رادر اینترنت قرار دادی سپاس گذارم!

از این که هر وقت با دوستانت عکسی انداختی و نشر دادی سپاس گذارم!

من تا بیش از این جرات نگاه کردن حتی به چادر سیاهت را هم نداشتم ، ولی حالا میتوانم با دقت هر چه بیشتر به آرایش کردن ها و لباس پوشیدن هایت خیره شوم!

خواهرم!

من تا بیش از این جرات نداشتم رو در رویت دربارۀ زیبایی ات با تو هم صحبت شوم ، ولی حالا در فضای مجازی میتوانم با گذاشتن کامنت زیر هر پست ات به ابراز احساسات خودم بپردازم!

از این پس میتوانم راجع حجم اندام ها وپایین تنه ات فکر کنم ، حتی میتوانم وقتی هایی که دسترسی به اینترنت ندارم ، در خیال و  ذهن ناخودآگام بری خود اتاق خوابی ...

از این پس میتوانم به تک تک حالت هایت در عکس ها از خنده هایت تا شادی کردن ها و یادگاری و سلفی انداختن ها با دوستانت خیره شوم!

من همان پسری هستم که فکر میکردی پاکم و پاک نگاه میکنم!

خواهر زیبای با حجاب و یا حتی بی حجابم!

شاید باورت نشود ، تو برای حس غریزی من و لذت نگاه کردن به نامحرم ، همچون گوشتی لذیذ برای گرسنه ایی روزه دار شده ای!

خواهر زیبایم!

از این که عکست را در اینترنت نشر می دهی و لایک میگری سپاس گذارم!

راستش را بخواهی دیگر به مانند گذشته عذاب وجدان برای گناهانم ندارم!

ساعتی با عکس های پست ها و پروفایلت چشم چرانی میکنم و با خود میگویم اشکالی ندارد ، گناه به گردن هر دویمان شده است!

براستی دست های سفیدت را که میگذاری دلم میرود!

از نگاه ها و فیگورهایت در عکسها لذت میبرم!

روزی با تو و چندین نفر امثال تو دل میدهم و قلوه میستانم!

خواهر زیبا و خوش اندانم!

با حجاب یا بی حجابت دیگر برای من جوان فرق آنچنانی ندارد ، چرا که چهره هر دوی شما را در اینترنت و صفحات مجازی میتوانم ببینم!

براستی ، دوست داری؟!

اصلا عکس گذاشتن شماها ... بهانه را برای گفتگو بین نامحرم ها چه آنانی که دنبال ارشاد کردند و چه آنانی که دنبال شهوت رانی هستند باز میکند!

پس با یک تیر دو نشان میزنید ...!

خواهرم!

هرچه قدر دوست داری دنبال لایک برای عکس هایت باش ، بیخیال این دنیا و آن دنیا ...

اصلا جای تو بودم به لجبازی هایم ادامه میدادم و لذت میبردم از این همه دل بری و دل بردن ها ...!

به دنبال شوهر و دوست پسر باش ، نان چیست؟ خربزه ... آب ... هست

شایدم هم به آن دنیا اعتقاد نداری ... یا شایدم ... متاسفم ...!

همین ...

عکس مرتبط

منبع

  • حرف دل !...

نظرات (۱۷)

عالی بود... :) 
حیا را اول در افکار و زبان خودمان جاری کنیم و بعد شروع به جاری ساختنش کنیم.
سلام شبتون بخیر
جسارتا برعکس همه من از متنتون خیلی خوشم نیومد با اینکه اصل موضوع و حرف شما درست و متینه اما نحوه ی نگارش تقریبا نوعی توهین محسوب میشه.
خودتون قضاوت کنید اینکه خطاب میکنید خواهر زیبا و خوش اندامم ایا لفظ جالبیه؟؟
من به عنوان یه خانم بهم برخورد بقیه ی دوستان رو نمی دونم.
موفق و مانا باشید
یاعلی
پاسخ:
سلام ...
هعی روزگار! کاش براشون مهم بود.. کاش!
ممنون از کامنت عالی ای که برام گذاشتین.
و نمیدونم چرا تا الان وبتون رو دنبال نمی کردم! چرا واقعا؟!
مرسی که اومدین :)
  • مریم سادات موسوی
  • به نکات ظریفی اشاره کردین
    سلام
    براستی دست های سفیدت را که میگذاری دلم میرود!
    ممنون میشم اقایون در مورد این تیکه نظر بدن اینکه دستها از چادر بیرون میمونه  لذت بخشه؟
    این مطالب باعث میشه ادم بیشتر مراعات کنه ان شالله
    بعلهههههههه....
    هالا با ما بودید یا نه؟
    بسیار ب ادبانه و حیا بود...
    خیلی جالب مطرح کردید....وافعاً درست است
    حیف واژه خواهر
    و حیف واژه انسان
    و کلی حیف دیگر..‌
    بله،اگر چادر مشکی را سر کنند در حالی ک معرفت ب آن نداشته باشند،

    نتیجه ای جز این ها ک نوشتید نخواهد داشت.

    از خداوند معرفت و بصیرت را برای همه خواستارم.
    پاسخ:
    بصیرت هم برا اقایون هم برا خانوما
    سلام.
    عالی بود و اما اینکه ما زیرمطلب شما نظر میگذاریم جزو همون ادمهایی که تو متن توصیف کردین نمیشیم؟
    پاسخ:
    سلام
    خخخ
    نخیر ...
    بسیار ممنونم ..حرف دل منه دختر هم هست ..برادرم شرمسارم از اعمال برخی دختران !!!!!!
    سلام
    پاسخ:
    سلام ...
    به جای خواهر واژه دیگه ای نبود ؟
    پاسخ:
    مادر خوبه ؟!
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • بله بله حرف حق

    خب چی باید بگیم کاش اون یه عده اینارو بخونن!!
    دلنوشته بسیار عالی...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">