مهمانی در شب اغتشاش :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات


شامگاه نهم دی مصادف با #کریسمس، در اوج شلوغی تهران رهبر انقلاب به دیدار #خانواده شهید مسیحی می رود.
یعنی رهبری نه تنها از روی ترس دیدار خود را کنسل نکرده و در کنج بیت خود مخفی نمی شود، بلکه خیلی عادی سنت #مهمانی بیست ساله خود را به جا می آورد و جالب تر اینکه سایت #رهبری در طول ایام ناآرامی، این خبر را منتشر نمی کند.
طمانیه و #آرامش رهبری کجا و خیال براندازی نظام در اذهان خام بی بی سی، #آمدنیوز و مسیح علی نژاد کجا!

  • حرف دل !...

نظرات (۲)

  • محمدهادی
  • سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم  ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
    شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم
    پاسخ:
    سلام علیکم
    من نظر را به نمایش گذاشتم ولی دوستان اگر خواستند کمک کنند اول تحقیق کنند بعد کمک
    موفق باشید

  • علیرضا زرنوشه فراهانی
  • سلام بر شما
    بله...
    حساب امام ملت از برخی مسئولین مفت خور جداست...
    پاسخ:
    سلام علیکم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">