تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

29 آذر سالگرد رحلت آیت اله منتظری
ادامه ی مطلب جالب و خوندنیه . . .
 بازخوانی نامه تاریخی امام(ره) به منتظری:
68/1/6

رویدادها و حوادثی که در گذر زمان، رخ می دهد و پس از چندی به مسئله ای به نام «تاریخ» تبدیل می شود، اگر همراه با روشنگری وبازکاوی هوشمندانه نباشد، گردی به نام «تحریف» بر تارک تاریخ می نشاند که نه تاریخ که «شبح تاریخ» نام دارد و در واقع «دستکاری در تاریخ» و «قلب حقیقت به نفع واقعیت!» خواهد بود.

امام راحل (ره) هوشمندانه چنین روزهایی را می دید که هشدار داد: «ما که هنوز در قید حیات هستیم و مسائل جاری ایران را که در پیش چشم همه ما به روشنی اتفاق افتاده است، دنبال می کنیم، فرصت طلبان و منفعت پیشگان را می بینیم که با قلم و بیان بدون هراس از هرگونه رسوایی، مسائل دینی و نهضت اسلامی را برخلاف واقع جلوه می دهند و به حکم مخالفت با اساس نمی خواهند واقعیت را تصدیق کنند و قدرت اسلام را نمی توانند ببینند، و شکی نیست که این نوشتجات بی اساس به اسم تاریخ در نسل های آینده، آثار بسیار ناگواری دارد. درست آنچه را امروز برای ما روشن و واضح است، برای نسل های آینده مبهم می باشد؛ و تاریخ، روشنگر نسل های آینده است، و امروز قلم های مسموم در صدد تحریف واقعیات هستند، باید نویسندگان امین این قلم ها را بشکنند.» (صحیفه نور جلد 3- ص 435)

در راستای روشنگری و شفاف شدن وقایع تاریخی و با توجه به تحریف تاریخ از سوی برخی نویسندگان، همچنین با توجه به غفلت معنادار برخی یاران انقلاب در پاسخ به این «تحریفات هدفمند» و کم کاری نهادهایی که متولی دفاع از اندیشه و کلام امام(ره) هستند، رجانیوز، در سالروز نامه تاریخی امام راحل به قائم مقام وقت رهبری، این نامه را منتشر می کند.

لازم به توضیح است که حضرت امام با وجود اصرار زیاد بر انتشار این نامه از رسانه ها، با تقاضا و صلاحدید مسئولان کشور مبنی بر عدم انتشار در آن زمان موافق فرمودند. با این حال، برای اولین بار نسخه ای از آن توسط حجت الاسلام فاکر در اختیار روزنامه جمهوری اسلامی قرار گرفت و در تاریخ 1/9/76 در روزنامه مذکور به چاپ رسید و مورد تأیید دفتر نشر آثار امام نیز قرار گرفت و در سال 1378 در ضمن کتاب صحیفه امام به چاپ رسید.

نامه به آقای منتظری "عدم صلاحیت برای تصدی رهبری نظام جمهوری اسلامی"

(جلد 21- صفحه 330) نامه

زمان: 6 فروردین 1368 / 18 شعبان 1409

مکان: تهران، جماران

موضوع: عدم صلاحیت برای تصدی رهبری نظام جمهوری اسلامی

مخاطب: منتظری، حسین علی

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای منتظری

با دلی پر خون و قلبی شکسته چند کلمه‌ای برایتان می‌نویسم تا مردم روزی در جریان امر قرار گیرند. شما در نامه اخیرتان نوشته‌اید که نظر تو را شرعاً بر نظر خود مقدم می‌دانم؛ خدا را در نظر می‌گیرم و مسائلی را گوشزد می‌کنم. از آنجا که روشن شده است که شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرال‌ها و از کانال آنها به منافقین می‌سپارید، صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده نظام را از دست داده‌اید.

شما در اکثر نامه‌ها و صحبت‌ها و موضعگیری‌هایتان نشان دادید که معتقدید لیبرال‌ها و منافقین باید بر کشور حکومت کنند. به قدری مطالبی که می‌گفتید دیکته شده منافقین بود که من فایده‌ای برای جواب به آنها نمی‌دیدم. مثلا در همین دفاعیه شما از منافقین تعداد بسیار معدودی که در جنگ مسلحانه علیه اسلام و انقلاب محکوم به اعدام شده بودند را منافقین از دهان و قلم شما به آلاف و الوف رساندند و می‌بینید که چه خدمت ارزنده‌ای به استکبار کرده‌اید. در مساله مهدی هاشمی قاتل، شما او را از همه متدینین متدین‌تر می‌دانستید و با اینکه برایتان ثابت شده بود که او قاتل است مرتب پیغام می‌دادید که او را نکشید.

از قضایای مثل قضیه مهدی هاشمی که بسیار است و من حال بازگو کردن تمامی آنها را ندارم. شما از این پس وکیل من نمی‌باشید و به طلابی که پول برای شما می‌آورند بگویید به قم منزل آقای پسندیده و یا در تهران به جماران مراجعه کنند. بحمد الله از این پس شما مساله مالی هم ندارید. اگر شما نظر من را شرعاً مقدم بر نظر خود می‌دانید -که مسلماً منافقین صلاح نمی‌دانند و شما مشغول به نوشتن چیزهایی می‌شوید که آخرتتان را خراب‌تر می‌کند-، با دلی شکسته و سینه‌ای گداخته از آتش بی‌مهری‌ها با اتکا به خداوند متعال به شما که حاصل عمر من بودید چند نصیحت می‌کنم دیگر خود دانید:

1 - سعی کنید افراد بیت خود را عوض کنید تا سهم مبارک امام بر حلقوم منافقین و گروه مهدی هاشمی و لیبرال‌ها نریزد.

2 - از آنجا که ساده‌لوح هستید و سریعاً تحریک می‌شوید در هیچ کار سیاسی دخالت نکنید، شاید خدا از سر تقصیرات شما بگذرد.

3 - دیگر نه برای من نامه بنویسید و نه اجازه دهید منافقین هر چه اسرار مملکت است را به رادیوهای بیگانه دهند.

4 - نامه‌ها و سخنرانی‌های منافقین که به وسیله شما از رسانه‌های گروهی به مردم می‌رسید؛ ضربات سنگینی بر اسلام و انقلاب زد و موجب خیانتی بزرگ به سربازان گمنام امام زمان -روحی له الفدا- و خون‌های پاک شهدای اسلام و انقلاب گردید؛ برای اینکه در قعر جهنم نسوزید خود اعتراف به اشتباه و گناه کنید، شاید خدا کمکتان کند.

و الله قسم، من از ابتدا با انتخاب شما مخالف بودم، ولی در آن وقت شما را ساده‌لوح می‌دانستم که مدیر و مدبر نبودید ولی شخصی بودید تحصیل‌کرده که مفید برای حوزه‌های علمیه بودید و اگر این گونه کارهاتان را ادامه دهید مسلما تکلیف دیگری دارم و می‌دانید که از تکلیف خود سرپیچی نمی‌کنم. و الله قسم، من با نخست‌وزیری بازرگان مخالف بودم ولی او را هم آدم خوبی می‌دانستم. و الله قسم، من رای به ریاست جمهوری بنی‌صدر ندادم و در تمام موارد نظر دوستان را پذیرفتم.

سخنی از سر درد و رنج و با دلی شکسته و پر از غم و اندوه با مردم عزیزمان دارم: من با خدای خود عهد کردم که از بدی افرادی که مکلف به اغماض آن نیستم هرگز چشم‌پوشی نکنم. من با خدای خود پیمان بسته‌ام که رضای او را بر رضای مردم و دوستان مقدم دارم؛ اگر تمام جهان علیه من قیام کنند دست از حق و حقیقت برنمی‌دارم.

من کار به تاریخ و آنچه اتفاق می‌افتد ندارم؛ من تنها باید به وظیفه شرعی خود عمل کنم. من بعد از خدا با مردم خوب و شریف و نجیب پیمان بسته‌ام که واقعیات را در موقع مناسبش با آنها در میان گذارم. تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام؛ سعی کنند تحت تاثیر دروغ‌های دیکته شده که این روزها رادیوهای بیگانه آن را با شوق و شور و شعف پخش می‌کنند نگردند. از خدا می‌خواهم که به پدر پیر مردم عزیز ایران صبر و تحمل عطا فرماید و او را بخشیده و از این دنیا ببرد تا طعم تلخ خیانت دوستان را بیش از این نچشد. ما همه راضی هستیم به رضایت او؛ از خود که چیزی نداریم، هر چه هست اوست. و السلام.

یکشنبه 6 / 1 / 68

روح‌الله الموسوی الخمینی

..........

پیام تسلیت رهبر معظّم انقلاب اسلامی در پی درگذشت فقیه بزرگوار آیت الله منتظری

(۱۳۸۸/۰۹/۲۹)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت فقیه بزرگوار آیت الله آقای حاج شیخ حسینعلی منتظری رحمۀ الله علیه را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اطلاع یافتیم که فقیه بزرگوار آیت الله آقای حاج شیخ حسینعلی منتظری رحمۀ الله علیه دارفانی را وداع گفته و به سرای باقی شتافته اند. ایشان فقیهی متبحّر و استادی برجسته بودند و شاگردان زیادی از ایشان بهره بردند. دورانی طولانی از زندگی آن مرحوم در خدمت نهضت امام راحل عظیم الشأن گذشت و ایشان مجاهدات زیادی انجام داده و سختی های زیادی در این راه تحمل کردند. در اواخر دوران حیات مبارک امام راحل امتحانی دشوار و خطیر، پیش آمد که از خداوند متعال میخواهم آن را با پوشش مغفرت و رحمت خویش بپوشاند  و ابتلائات دنیوی را کفاره ی آن قرار دهد. اینجانب درگذشت ایشان را به همه ی بازماندگان بویژه همسر مکرّمه و فرزندان محترم آن مرحوم تسلیت میگویم و رحمت و مغفرت الهی را برای وی مسألت میکنم.
سیّد علی خامنه ای
29/آذر/1388

..........

بعضی وقت ها مرور زمان نکات جالبی را از یاد انسان می برد.
در سال ۱۳۶۸ و بعد از ارتحال حضرت امام (ره) مجلس خبرگان با اکثریت مطلق آراء مقام معظم رهبری را به این مقام انتخاب کرد.
آن روزها بازار پیامهای حاوی تسلیت ارتحال امام و تبریک این انتخاب به رهبری داغ بود.
موضوع مشترک این پیامها تسلیت ارتحال امام و تأیید انتخاب خبرگان و تبریک به رهبری بود.
از جمله آقای منتظری هم در آن ایام پیامی صادر کرد که متن پیام ایشان و پاسخ رهبری موضوع این پست وبلاگ است که بنظر من حاوی مطالب جالبی است.

متن پیام آقای منتظری :

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب مستطاب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علی خامنه ای رهبر منتخب جمهوری اسلامی ایران دامت برکاته ،
پس از سلام و تحیت و تسلیت به مناسبت ضایعه جبران ناپذیر و مصیبت عظمای عالم اسلام ، ارتحال روح خدا ، پیشوای عالیقدر آزادگان و مستضعفان جهان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران قائد عظیم الشأن حضرت آیت الله العظمی امام خمینی ( قدس سره الشریف ) که به همه جهانیان درس فداکاری و مبارزه و قیام در برابر طاغوت ها و مستکبران را آموخت ، از خداوند قادر متعال مسئلت می نمایم جنابعالی را که فردی لایق و متعهد و دلسوز و در دوران مبارزات و انقلاب تجربه ها آموخته و همواره مورد حمایت رهبر بزرگ انقلاب بوده اید در انجام مسئولیت خطیر رهبری که مجلس خبرگان به جنابعالی محول نموده است یاری نماید تا إن شاء الله موفق شوید به کشور و به ملت مسلمان ایران که در راه تحقق اهداف و آرمان های انقلاب این همه گذشت و فداکاری از خود نشان داده و با همه وجود در صحنه انقلاب باقی است خدمات شایسته و سازنده ای انجام دهید و با حفظ سیاست نه شرقی و نه غربی در تقویت کشور و پیشبرد مبانی و موازین شرع مبین کوشش فرمایید و دشمنان خارجی و داخلی اسلام و کشور را از هر جهت ناامید و مأیوس نمائید. إن شاء الله در مسائل مهمه و سرنوشت ساز مشورت با حضرات آیات عظام و علماء اعلام و شخصیت های متعهد و آگاه مورد توجه خواهد بود.
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
۲۳/۳/۱۳۶۸
حسینعلی منتظری

***
پاسخ مقام معظم رهبری به این پیام :

بسم‏ اللَّه‏ الرّحمن‏ الرّحیم‏

آیةاللَّه آقاى حاج شیخ حسینعلى منتظرى (دامت ‏برکاته)

پس از سلام و تحیت، از پیام تسلیت به مناسبت ضایعه‏ى عظیم جهان اسلام، ارتحال پیشواى آزادگان و امید مستضعفان حضرت امام خمینى (قدّس‏سرّه‏العزیز) و همچنین از دعاى خیر و اظهارات محبت‏آمیز نسبت به این‏جانب و تأیید اقدام مجلس محترم خبرگان، متشکرم.

اکنون که امت بزرگ اسلامى و بخصوص ملت فداکار ایران، با مصیبتى بدین عظمت مواجه شده است، نخستین وظیفه‏ى ما و همه‏ى اقشار و آحاد مردم آن است که با توکل به خدا و تقویت روح اخلاص و همبستگى و همدلى و همزبانى، حرکت عظیمى را که امام بزرگوار و فقید ما آغاز کرده و مجاهدت و تلاش بى‏نظیرى را براى تداوم آن مبذول داشته بودند، ادامه دهیم و مطمئن باشیم که نصرت الهى شامل حال مؤمنان و نیکوکاران خواهد شد.

از خداوند متعال، توفیقات جناب‏عالى را مسألت مى‏نمایم.

سیّد على خامنه‏اى - ۲۵/۳/۱۳۶۸

---
متن نامه آقای منتظری از نشریه « ارزشها » شماره بهمن ۱۳۷۶ ( ویژه نامه آقای منتظری ) و متن پاسخ مقام معظم رهبری از پایگاه دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری نقل شده است.


  • حرف دل !...

نظرات (۲۲)

سلام 

ممنون از شما 

عیدتون مبارک
پاسخ:
سلام علیکم
  • هاشم ناهیدی نایینی
  • مطالب را خواندم اراجیفی بیش نبود. پس درود خدا بر آیت الله منتظری (ره) و همچنین سلام بر میرحسین موسوی و اصلاح طلبان
    پاسخ:
    اللهم احشر معهم
    عجیبه واقعن!!!
    فقط بگم خدا عاقبتمونو به خیر کنه
    ان شاءالله خداوند همگی ما را از ولایت مداران و رهروان حقیقی انبیاء و مرسلین و پیشوایان به حق دین قرار بدهد.
  • علی سلیمی
  • سلام از روشنگریت ممنونم خوشحال میشم یه سری به وبلاگم بزنی
  • سجاد مؤذنی
  • ه گزارش 598 به نقل از جهان، آیت الله محمد محمدی گیلانی رییس سابق دیوان عالی کشور و از شخصیت های برجسته انقلاب اسلامی می گوید:

    یک روز قبل از مطرح شدن قائم‌مقامی آقای منتظری در مجلس خبرگان (25/4/1364)، من ضمن تماس با دفتر امام رحمت‌الله‌علیه کتباً (از طریق آقای توسلی و آقای رسولی) از ایشان درخواست ملاقات کردم. در آن موقع اعلام شده بود که امام تا پانزده روز ملاقات ندارند. من در تکه کاغذی نوشتم مطلبی واجب و ضروری است، احساس وجوب کردم به عرض مبارک برسانم. امام اجازه دادند خدمت‌شان رسیدم.

    گفتم:« فردا قرار است موضوع قائم‌مقامی آقای منتظری در مجلس خبرگان مطرح شود، خواستم به عرض‌تان برسانم به آقای هاشمی بگویید مطرح نشود. من به آقای منتظری ارادت دارم؛ خدمت‌شان درس خوانده‌ام؛ ایشان را عابد و زاهد می‌دانم؛ ولی این خصوصیات کافی نیست. او از عهده‌ی این کار بر نمی‌آید...»

    امام گله‌های سوزانی از آقای منتظری آغاز کرد که کجا چه کرده و کجا چه...! و اضافه فرمود:«... احمد هم از او دفاع می‌کند! از منزل سید مهدی هاشمی دست‌نویس‌‌های او را آورده‌اند. من دیدم نامه‌های آقای منتظری از نوشته‌های مهدی هاشمی الهام گرفته! این را من برای ایشان نوشتم!»

    سخن امام که به این‌جا رسید، من گفتم:«آقای منتظری عین نامه‌ی شما را آورد و در جلسه خواند و با خنده گفت: امام خیال کرده که آن‌چه من برایش می‌نویسم، الهام از سید‌مهدی می‌گیرم!»

    امام فرمود:« نامه‌ی مرا آورد در جلسه خواند؟»

    گفتم:« بله! آقای سید عباس خاتم و سید جعفر کریمی و چند نفر دیگر هم بودند.»

    امام فرمود:« او این طور است.»

    عرض کردم:«بفرمایید که فردا ایشان به عنوان قائم‌مقام رهبری مطرح نشود.»

    امام قدری فکر کرد و فرمود:«احمد نیست؛ می‌شود شما زحمت بکشید و به آقای هاشمی بگویید بعد از ظهر من ایشان را ببینم؟»

    عرض کردم:« بله! اما به آقای هاشمی نگویید که من آمدم( و این جریان را به شما گفتم) به هیچ کس نگویید. من می‌ترسم مرا هم شمس‌آبادی کنند یا مثل شیخ قنبر در چاه بیندازند!»

    این را که گفتم، امام – اعلی‌الله‌مقامه- سه بار خندید و فرمود:«خاطرت جمع باشد.»

    از دفتر امام حرکت کردم و آمدم شورای نگهبان. جلسه تمام شده بود و بعد رفتم خدمت آقای هاشمی و گفتم: صبح، خدمت امام رسیدم. کاری داشتم. فرمودند به آقای هاشمی بگویید که من ایشان را ببینم...

    شب، بعد از نماز مغرب و عشاء خانم حاج احمد آقا زنگ زد که حاج آقا! امام فرمودند: آن‌چه امروز ما صحبت کردیم، مبادا از شما تجاوز کند.»

    گفتم:« همین طور است.»

    فردای آن روز آقای هاشمی موضوع قائم‌مقامی آقای منتظری را در مجلس خبرگان مطرح کرد.

    ...

    پس از این ماجرا، روزی آقای هاشمی در حضور جمعی گفت: من بعد از ظهر رفتم خدمت امام. امام فرمودند:«موضوع قائم‌مقامی آقای منتظری را فردا مطرح نکن.»

    گفتم:« چرا؟ ما در اجلاسیه‌ی قبل به آقایان گفته‌ایم که ایشان را به عنوان قائم‌مقام مطرح کنیم.»

    فرمود:« نه! یکی از دوستان آمده و چنین گفته...»

    گفتم:« ما اعلام کرده‌ایم. نمی شود...

    منبع: سخن‌رانی آیت الله محمّدی گیلانی در تاریخ 6/9/1379 در منزل آقای رازینی/ کتاب سنجه انصاف؛ تألیف محمّد محمّدی ری‌شهری، صفحه 16/ چاپ پنجم/ 1388/ دارالحدیث.

    آیت الله محمدی گیلانی کیست؟
    آیت الله محمد محمدی گیلانی از شاگردان امام خمینی (ره) و علامه طباطبایی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مدرس فقه و اصول در سطح عالی و استاد دانشگاه های تهران و امام صادق (ع) بوده است. وی که صاحب آثار متعددی در حوزه دین می باشد، پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حکم امام خمینی و رهبر معظم انقلاب عهده دار مسئولیت های مختلفی شد که اهم آنها عبارت است از: حاکم شرع و ریاست دادگاههای انقلاب اسلامی با حکم امام خمینی‌، عضو فقها و دبیر شورای نگهبان‌، نماینده حضرت امام خمینی (ره) در دانشگاه ها و رییس شورای مرکزی نمایندگان حضرت امام در دانشگاه ها، رئیس هیأت عفو، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام‌، عضو شورای بازنگری قانون اساسی‌، نماینده مردم تهران در چهار دوره مجلس خبرگان‌، رئیس دیوان عالی کشور و مشاور عالی رییس قوه قضاییه.

    در سال 1388 به پاس سالها تلاش و مجاهدت آیت الله محمدی گیلانی در عرصه های مختلف قضا نشان درجه یک عدالت به وی اهدا شد.

    روایت برخورد آیت الله محمدی گیلانی با دو فرزند خود نیز از عجایب انقلاب است. آنجا که پای انحراف از مبانی اسلام باشد، فرزند گرفتار تیغ عدالت پدر می شود. آیت الله محمد محمدی گیلانی که از انقلاب به دستور امام ریاست دادگاههای انقلاب را بر عهده گرفته بود در خرداد سال 1360 فرزندان خود را در جمع تعدادی زیادی از منافقین می یابد که در بلواها و آشوب های آن مقطع دستگیر شده بودند. آیت الله شخصا محاکمه فرزندان را انجام می دهند. محمدرضا سرشار،پژوهشگر و نویسنده، در سایت شخصی خود درباره ایت الله گیلانی می نویسد:« چنین مشهور بود که دو تن از پسرانش را به سبب فعالیتهای ضد انقلابی ،شخصا به اعدام محکوم کرد.و هنگامی که استنکاف ماموران تحت امر خود را از اجرای این حکم، لابد از نظر خودشان مهیب - دید ، برخاست تا به دست خود این حکم را اجرا کند.و تنها در این هنگام بود که آن ماموران -برای آنکه پسرانی به دست پدر خود اعدام نشوند -به ناچار تن به اجرای این احکام دادند»
    جناب منتظری رو میگم خیلی دوسش داری نه؟؟؟؟
    بالاخره امروز موفق شدم وارد بلاگفا بشم..
    یه سوالی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خیلی اینو دوسش داری نه؟؟؟؟/؟؟؟؟؟؟؟
    سلام برادر.

    جالب بودددددد!

  • سجاد مؤذنی
  • مأمورساواک به امام گفت: آقا سیاست عبارت از دروغگویی است، عبارت از خدعه است، عبارت از فریب است، عبارت از پدر سوختگی است، این را بگذارید برای ما.
    امام فرمود: این سیاست مال شماست… این سیاست هیچ ربطی به سیاست اسلامی ندارد، این سیاست شیطانی است و اما سیاست به معنای این است که جامعه را راه ببرد و هدایت کند به آنجایی که صلاح جامعه و صلاح افراد هست… پیغمبر اکرم مبعوث شد که سیاست امت را متکفل باشد.
  • آقا سجاد گل گلاب
  • آیت الله آقامجتبی طهرانی هم یکی از چندین نفری است که پس از موضع گیری های عجیب و خلاف جریان انقلاب توسط آیت الله منتظری در سالهای دهه 60 طی دیداری تلاش کردند تا نگاه غلط ایشان به امام و انقلاب را متذکر شوند.
    به گزارش رجانیوز در کتاب "حاج‌آقا مجتبی" حجت الاسلام رشاد این خاطره را اینگونه نقل می کنند:

    «حاج آقا از آن جهت علاقمندی که به حضرت امام داشتند، فرمودند که بعد از بعضی کژتابی‏های آقای منتظری نسبت به حضرت امام که موجب دلگیری امام شده بود و به نظر ما هم این حیث بر امام خیلی فشار آورد و در روحیه‏ی امام آثار سوء داشت، یک روز به مرحوم آیت الله ایروانی، استاد عبدالمجید ایروانی و آیت الله رسولی محلاتی گفتم که بیایید به قم برویم و به منزل آقای منتظری رفتیم.

    نشستیم شروع کردیم با آقای منتظری صحبت کردن که تو با این رفتارهایت و با این کارهایت داری امام را اذیت می کنی. حتی این تعبیر را کردیم که امام را دق می‏دهی. ایشان فرمود که من یک ساعت داد زدم! یک ساعت معترضانه با آقای منتظری حرف زدم و هرکاری کرد و دستم را گرفت، من گوش نکردم. همین‏طور مسلسل‏وار حرف‏هایم را زدم و بعد به آقایان گفتم بلند شوید برویم.

    گفتم من شما را آورده بودم تا شاهد باشید که من این حرفها را به آقای منتظری زدم و اتمام حجت کردم و دیگر بلند شدیم. ایشان هرچه هم خواست توضیح بدهد و جواب بدهد، قبول نکردم. چون دیگر نمی گذاشت حرفهایم را بزنم. ایشان می گفت اگر چیزی در ذهن آقای منتظری جا بیفتد و مطلبی را بپذیرد، نمی شود ذهنش را عوض کرد.»

    به نقل از کتاب "حاج آقامجتبی"، ص 101
    چگونه افرادی با اینهمه پیشینه وفقه وعلم که همه هم آنرا تایید کرده وشبهه ای در آن نیست اینگونه بنظر منحرف شده وساده لوح بوده اند؟
    پس حتما از روی ساده لوحی به فقه رسیده واحکام دین را قبول کرده ورسالات ولایت فقیه را نوشته اند؟
    برای تایید ولایت فقیه ورساله نوشتن ساده لوح نبودن؟
    کسی که اینگونه انحراف داشته پس تمام اعتقاد وتاییدیه هایش منحرف وقابل استناد نیست!
    نمیشود آنها که بنفع ماست قبول کنیم وولاغیر!
    چرا اگر شخص فقیه وآیت الله و.... ومورد تایید برای تدریس و..بوده کسانی مثل شما وامثالهم ایشان را مورد هر گونه توهین وتهمت و....قرار دادید.
    چرا با دانستن اینکه حتی رهبری وامام نیز بعد از اذعان به انحراف ایشان ولی در سواد وفقه وفقاهت ایشان را قبول داشتند وشماها نابودش کردید؟
    این مسلمانی ودین وتقوی است>؟!
    نه برادر عزیز سیاست این است وثابت کردند که دین ماازسیاست جداست چرا که در سیاست بقول خودشان باید دروغ وتظاهر وفریب ودغلکاری باشد وگرنه سیاست پیش نمیرود در صورتی که اگر سیاست ما عین دیانت ما بود نمی بایست درسیسات دروغ باشد واگر در سیاست ما دروغ باشد که هست واگر سیاست ما عین دیانت ما باشد که میگویند هست پس در دیانت ما هم دروغ وفریب هست؟
    وقتی رفسنجانی یعنی کسی که پیشنهاد رهبری خامنه ای راداد وبر آن مصر شد خاین کردند ورئیس چند دوره مجلس خاین شدو خیلی هاکه واقعا هم جز خیانت وچپاول کاری نکردند و هماکنون نیز مشغولند دراین نظام سالها فریب دروغ ودزدی کردند ومی کنند دیگر اسلام ونظام اسلامی وتقوی وجود ندارد وهیچ یک آنی که می گویند ونشان می دهند نیستند!
    مگر میشود بجز رهبری همه فاسد باشند ؟ یا فقط چند نفر مثل "بنظر شما" ولایتی وجلیلی واحمدی نژاد ورحیمی وتریلیاردرها وغرتگران بیت المال دنبال خط امام واسلام باشند؟
    همه آنها فاسدند چرا که اگر نبودن سکوت نمی کردند وخائنین واقعی را محاکمه واز نظام بیرون می کردند مگر اینکه همه نجس وآلوده هستند که هستند.
    خدا انشاالله
    بیامرزدش
    عجبا..
    واقعا جالب بود من نمیدونستم
    دستت درد نکنه
  • وخدایی که دراین نزدیکیست
  • ما چله نشین شب یلدای ظهوریم
    ما منتظر نوبت برپایی نوریم
    ما محو جمال پسر فاطمه هستیم
    شب زنده نگهدار به یلدای حضوریم
    "برای ظهورش دعا کنیم"
    سلام
    پستتون خیلی مفید و عالی بود؛ امروز آنچه را فقط شنیده بودم، را خواندم...
    به نظر شما آیا خدا از تقصیرات ایشون میگذره؟؟
    ....
    یه دوستی میگفت این انحرافی که ایشون در انقلاب ایجاد کرد، چه در زمان امام و چه در زمان فتنه88؛ تا وقتی این انحرافات پای برجاست و عده ای را منحرف از مسیر مستقیم انقلاب میکند، هیچ وقت خداوند ایشون رو نمیبخشد...
    پاسخ:

    قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّـهِ إِنَّ اللَّـهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ﴿٥٣﴾الزمر

    بگو: «اى بندگان من که بر خود اسراف و ستم کرده‏اید! از رحمت خداوند نومید نشوید که خدا همه گناهان را مى‏آمرزد، زیرا او بسیار آمرزنده و مهربان است.
    .....................................................................
    أَنَّهُ مَنْ عَمِلَ مِنْکُمْ سُوءاً بِجَهالَةٍ ثُمَّ تابَ مِنْ بَعْدِهِ وَ أَصْلَحَ فَأَنَّهُ غَفُورٌ رَحیمٌ
    هر کسی از شما که از روی جهالت عمل زشتی مرتکب شود وسپس توبه کرده عمل صالح نماید، خداوند هم آمرزنده و رحیم است )،
    انعام(54)
  • گرفتِ یار
  • عاقبت بخیری نصیبمان...

    آدم از فردای خودش خبر نداری! فردا چیه! یه لحظه بعد خودش!
    خدا رحم کند...

    اربعین حسینی تسلیت.
    التماس دعا
    سلام...
    خیلی جالب بود...تا قبل از این نشنیده وندیده بودم
    ممنونم
  • سیدعلی حسینی
  • آره واقعاً، پر است از خیانت...
    تا حالا متن نامه رو ندیده بودم، ممنون...

    یه بنده خدایی میگفت: کسی که خودش بهترین جزوه رو در مورد ولایت فقیه نوشته، آخر کار...
    اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا...

    یاعلی
  • مریم حیدری
  • ....

    چی بگیم؟؟چی میتونیم بگیم؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">