یادت باشد :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

بعد از مدت ها انتظار بالاخره یک عاشقانه خوب منتشر شد
کتابی که می شود ساعت ها با آن خندید
و روزها با آن اشک ریخت
کتاب «یادت باشد» آیینه تمام نمای زندگی شهدای مدافع حرم است
کتاب را که ورق می زنی انگار برایت همه شهدا تصویر می شوند
و تازه می فهمی آنهایی که فدایی زینب شدند چقدر شبیه هم هستند
فرقی نمی کند اسمشان چه باشد
محمد بلباسی
محسن حججی
مصطفی صدرزاده
مهدی نوروزی
حمید سیاهکالی
این ها همگی «یادشان بود» تا ما «یادمان باشد» راه از آسمان می گذرد!
اگر دنبال کتابی برای آرامش روح
برای پیدا کردن راه
یا حتی برای هدیه دادن به بهترین عزیزانتان هستید
این کتاب را حتما بخرید و بخوانید و هدیه بدهید
از آن دست کتاب هایی که نمی شود بدون گریه تمام کرد!
از آن دست کتاب هایی که دوست نداری تمام شود
از آن دست کتاب هایی که وقتی به آخر می رسی نمی دانی اول راهی یا آخر راه!
فقط می شود گفت
باران کلمات که می بارد
دلمان برایشان تنگ می شود
راه می افتیم بدون چتر
ما بغض می کنیم ، آسمان گریه!!
در صورتی که از طریق لینک زیر موفق به خرید اینترنتی نشدید با ارسال پیامک به شماره ۰۹۱۰۹۵۹۹۷۴۰ مبلغ را کارت به کارت کنید
  • حرف دل !...

نظرات (۱۴)

فقط التماس دعا

پاسخ:
وَ کَمْ مِنْ ثَنَاءٍ جَمِیلٍ لَسْتُ أَهْلاً لَهُ نَشَرْتَهُ

شما وبلاگ دیگه ای هم دارید؟؟؟

پاسخ:
سلام علیکم
خیر
  • زندگی ب شرط سید
  • خیلی متشکر...
    این کتابی ک فرمودید،تو فهرست انتشارات نمیبینم!
    چطوری باید تهیه کنم؟
    پاسخ:
    از تو سایتِ نویسنده کتاب

  • زندگی ب شرط سید
  • سلام،وقتتون بخیر،
    پیگیری کردم ،خداحافظ سالار و داریم!
    کتاب و نویسندهء بعدی لطفا!

    ی عرض دیگه،اون انتشارات ، کتاب خاطرات خانم مرضیه حدید چی (دباغ) رو داره؟
    اونو اگه هست  دوست دارم بگیرم.
    پاسخ:
    سلام علیکم
    اون کتابی که فرمودید را پیگیری کردم ، جواب گرفتم خدمتتون عرض میکنم


    نام کتاب : حیفا
    نویسنده : محمدرضا حدادپور جهرمی
  • زندگی ب شرط سید
  • یک دنیا ممنون،بزرگواری فرمودید
    پاسخ:
    کتاب تو این مواردی که شما فرمودید زیاد خوندم
    باز هم خواستید در خدمتم
    التماس دعا ...
  • زندگی ب شرط سید
  • علیکم السلام...
    عرض کردم کتاب دستم رسید،خیلی عالیه!
    فقط ی زحمت،امکانش هست بزرگواری بفرمایید کتابای خاص و نابی ک در رابطه با شهدا خوندید رو معرفی کنید؟
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خداحافظ سالار
    خاطرات پروانه چراغ نوروزی همسر سرلشکر پاسدار شهید حسین همدانی
    نویسنده : حمید حسام
  • زندگی ب شرط سید
  •   خدمت امام زمان (عج)انشاالله...تشکر از لطف شما
      مجدد تلاش میکنم،ان شاالله ک اینترنتی انجام شه.
       درپناه حق...
    پاسخ:
    من خودم از همین طریق خرید کردم
    التماس دعا
  • زندگی ب شرط سید
  • سلام علیکم...وقت شما بخیر.
    هر کاری میکنم کتاب دانلود نمیشه!
    امکانش هست بزرگواری بفرمایید،ادرس بدم از طریق پست برام بفرستید؟
    پاسخ:
    سلام علیکم
    از طریق سایت انتشارات شهید کاظمی میتونید خرید انترنتی کنید
    به هر حال هر دستوری بفرمائید در خدمتم
    تلگرام و ایتا : @sajjad_moazeni
  • زندگی ب شرط سید
  • شهادت میدهم بعد شما،تعریف از مردانگی جعل است!😢

    پاسخ:
    شهید سید مجتبی علمدار : 
    منم خریدم ..... ان شاالله تو رکاب امام زمان شهید بشید 
    پاسخ:
    شهید سید مجتبی علمدار : 
    عالی بود
    پاسخ:
    التماس دعا
    گل اشکم شبی وا میشد ای کاش 
    همه دردم مداوا میشد ای کاش 
    به هر کس قسمتی دادی خدایا 
    شهادت قسمت ما میشد ای کاش
    پاسخ:
    شهید سید مجتبی علمدار :
    برای بهترین دوستان خود آرزوی شهادت کنید

    سلام
    با خوندن این کتاب فقط اشک ریختم ....همین....
    روح بلند میخواهد پرواز الی الله و روحی بلند تر برای همراهی کردن عزیزت را پیش کش درگاه الهی کنی ....
    پاسخ:
    سلام علیکم
    التماس دعا
    رسول خدا صلّى اللَّه علیه و آله فرمود :
    فرزند صالح گلی از گلهای بهشت است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">